Salihin dikenali sebagai kaki rasuah dan kaki perempuan
Walaupun Salihin Themin sudah ditahan polis tetapi tidak bermakna penduduk Sabah sudah berasa puas hati. Salihin Themin perlu diajar untuk menjadi manusia menjadi manusia yang lebih baik. Sudah tentu perbuatannya bukan ajaran agama islam yang dianutinya.

Kelakuan biadap dan kurang ajar  seorang penjawat awam yang dikenali Salihin Themin bertugas di Maritim berpangkalan di Kota Kinabalu berjawatan Pegawai  kerana mengeluarkan kenyataan dilaman social (FB)nya yang menghina dan mencaci penduduk Sabah ketika Sabah dilanda musibbah gegaran Gunung Kinabalu tiga hari lalu.

Sebagai orang pegawai kanan Maritim Salihin Themin seharusnya mempunyai rasa simpati terhadap keluarga yang ditimpa musibbah bukannya mengejik-ejik atau menghina ini sudah keterlaluan barang kali mahu mencari  nahas atau dibelasah habis-habisan sama anak jati Sabah.

SALIHIN THEMIN ...Perlu diajar secukup-cukupnya jangan pandang randah sama orang Sabah kalau kamu  masih mahu bernafas di bumi Sabah ini.

Post a Comment

Borneomail tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan di halaman ini. Ia pandangan peribadi komentar dan bukan pandangan borneomail. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.