Pak Indon tak ada kerja lain selain daripada membakar Bendera. Lebih baik pak indon pergi cari duit supaya tidak ada lagi yang tinggal di pinggir sampah atau di bawah kulung rumah orang.

Pak indon yang bertindak membabi buta tidak membuat kajian sebelum bertindak. Kalau nelayan Malaysia boleh ditangkap oleh pak indon di perairan Malaysia yang ternyata salah, pegawai pak indon yang barada di dalam perairan Malaysia sewajarnya ditangkap dan bukan satu kesalahan. Pujian kepada Pasukan Keselamatan Malaysia.

Doa untuk indonesia, semoga bencana yang lebih dashyat daripada yang kamu alami di aceh akan berlaku,kalau boleh biar pulau jawa tenggelam dimakan lautan yang ganas. Dosa-dosa kamu terhadap Malaysia akan disucikan hanyut bersama air lautan.

Meraunglah kamu mohon bantuan kepada Malaysia. Masa itu satu kempen besar-besaran boikot hantar bantuan ke indonesia. Kamu melutut, menangis darah sekalipun sudah tidak ada makna lagi. Malaysian tidak akan lupa peristiwa dimana jalur Gemilang kebanggaan kami di rogol oleh pak indon.

Bersatulah Malaysia..

Post a Comment

Borneomail tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan di halaman ini. Ia pandangan peribadi komentar dan bukan pandangan borneomail. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.